#1 2011-03-17 00:40:56

 Daimon

MG Cienia

Zarejestrowany: 2011-03-04
Posty: 170
Rasa: Człowiek/Krwawy
Profesja: Krwawy Mag
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach

Taktyki Broni

Poziom I

Miecze - Wyspecjalizowałeś się w walce mieczami. Nic innego ci Tak nie pasuje do ręki jak kawał dobrej stali. Niezależnie czy będzie to miecz prosty, czy też obosieczny ty dasz sobie radę.

Noże/Sztylety - Nad wielkość oręża przekładasz subtelność swoich działań. Ta mała broń jest tak wspaniała, że zawsze wiesz jak jej najlepiej użyć. Nie tylko do podcinania gardła z zaskoczenia.

Topory - Niema nic piękniejszego niż stal topora. Czy to siekiera drwala, czy topór bojowy i tak potrafisz z tym robić co zechcesz.

Młoty - Kto powiedział, że młot to nie broń? Nie widział pewnie Twoich umiejętności w tej dziedzinie. Głowy, tarcze, zbroje wszystko miażdżysz siłą swych ciosów.

Kostury - Co mówisz? Że kostur to dobre tylko dla podrzędnych magów. Ale sam przyznaj czego to Ci magowie nie potrafią z Tą cudną bronią robić. Po wielu treningach udało Ci się im dorównać, choć trochę.

Łuk - Nad walkę w zwarciu preferujesz daleki dystans i szybko szczelność swej broni. Zanim wrogowie dosięgną Cię swą bronią połowa już leży. Inni mają ci za złe, że nie uczestniczysz w walkach na pierwszej linii, ale co oni tam wiedzą. Gdyby nie ty już dawno by gryźli ziemię.   

Kusze - W przeciwieństwie do swych kompanów łuczników, ty wolisz trafić wroga raz a dobrze. Mówią, że kusza jest wolna przez co mało skuteczna, ale co oni tam wiedzą. Jeden strzał z twej wiernej kuszy i żadna zbroja nie pomoże przeciwnikowi.

Lasso/Lina - Zwykły kawałek liny i jakie efekty potrafisz z nim czynić. Gdy wróg cię widzi z tym kawałkiem sznura wybucha śmiechem, co długo nie trwa gdy zaczyna uciekać po ujrzeniu Twych umiejętności.


Imię: Daimon
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach
Rasa: człowiek z rasy Krwawych
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 124 lata(wygląd 34 lata)
Znak Gwiezdny:Wieża
Wygląd: Wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna. Jego szare oczy są pełne cierpienia i bólu jaki przeżył w swym długim życiu. Pomimo swego młodego wyglądu ma już swój wiek, który znają tylko nieliczni. Zwykle nosi lekką czarną zbroję zakończoną tuniką za kolana. Lewą ręka do łokcia skrywa pod bandażem ukrywającym rany odniesione w walce. Wielu widząc go, uważa że jest demonem który powrócił na ten świat by nieść zagładę i śmierć.
____________________________________________________________________________

Profesja: Krwawy Mag.
Ekwipunek: lekka czarna zbroja zakończona futrem przy szyi i tuniką za kolana, broń-kostur zakończony z jednej strony czerwonym kryształem, z drugiej ostrzem,zapieczętowana księga zaklęć
Majątek: 1280 krwawych smoków.
Umiejętności: Znikanie w Tłumie, Zielarstwo, Warzenie Trucizn, Rozbrajanie, Magia w Walce
____________________________________________________________________________

Magia:
Ogień: Manipulacja Ogniem, Błędny Ognik, Smoczy oddech, Fala Ognia
Woda: Manipulacja Wodą, Fala lodu, Wodne Więzienie
Powietrze: Powiew Burzy, Piaskowa Zamieć, Całun Mgły
Iluzja: Powielenie, Zniknięcie, Koszmarna Rzeczywistość
Magia Krwi: Krwawa Furia, Piekielne Dłonie, Wyssanie Życia

Offline

 

#2 2012-12-25 22:39:46

 Daimon

MG Cienia

Zarejestrowany: 2011-03-04
Posty: 170
Rasa: Człowiek/Krwawy
Profesja: Krwawy Mag
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach

Re: Taktyki Broni

Poziom II

Bronie Jednoręczne - Wszelkiej maści miecze, młotki, topory i inne bronie nadające się do jednej ręki, to jest to co czyni Cię wielkim wojownikiem. Nie interesuje cię siła tych topornych ciężkich oburęcznych broni. Nad nią preferujesz szybkości i precyzję Twojej broni.

Bronie Dwuręczne - Masz gdzieś to co mówią inni. Dla ciebie rozmiar ma znaczenie. Te idealnie wyważone miecze, młoty czy topory których siła przełamuje tarcze lub rozpoławia przeciwników na pół są tym co się liczy.

Krótkie łuki - Umiesz strzelać z łuku to świetnie. Jednak co zrobisz gdy dostaniesz do ręki taki  mały łuczek. Co powiesz, że to zabawka dla dzieci tyle, że ta zabawka w odpowiednich ręka i tak Cię zabije. 

Włócznie - Mówią, że jak umiesz machać kosturem to i z włócznią sobie poradzisz. Nic bardziej mylnego mój drogi. Włócznia jest bronią o wiele bardziej zabójczą i nie przewidywalną, zwłaszcza jak używasz takiej o podwójnym ostrzu.

Bicze - Bicze, są nie przewidywalne. Każdy kto chce opanować tą broń, musi liczyć się z poważnymi obrażeniami na samym sobie. Nigdy nie wiadomo gdzie trafi koniec bicza, co jest piękne a zarazem zabójcze w ich niewinnym wyglądzie.

Łańcuchy - Ktoś kiedyś powiedział, że jak umiesz obchodzić się z lassem to i z łańcuchem sobie poradzisz synku. Nic bardziej mylnego. Próbowałem tej sztuki i wieszczcie mi łańcuch to nie bezpieczna lina. Znajomość lassa się przydaje, ale jednak musisz opanować tą zabójczą broń.

Noże do rzucania - Kto umie rzucać nożami, zawsze sobie poradzi. Tak mówił mój znajomek, artysta w tym fachu. Miał zawsze przy sobie pas z czterema nożami i nie było takie siły która by go zatrzymała w walce. No chyba, że uroki kobiecości.


Imię: Daimon
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach
Rasa: człowiek z rasy Krwawych
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 124 lata(wygląd 34 lata)
Znak Gwiezdny:Wieża
Wygląd: Wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna. Jego szare oczy są pełne cierpienia i bólu jaki przeżył w swym długim życiu. Pomimo swego młodego wyglądu ma już swój wiek, który znają tylko nieliczni. Zwykle nosi lekką czarną zbroję zakończoną tuniką za kolana. Lewą ręka do łokcia skrywa pod bandażem ukrywającym rany odniesione w walce. Wielu widząc go, uważa że jest demonem który powrócił na ten świat by nieść zagładę i śmierć.
____________________________________________________________________________

Profesja: Krwawy Mag.
Ekwipunek: lekka czarna zbroja zakończona futrem przy szyi i tuniką za kolana, broń-kostur zakończony z jednej strony czerwonym kryształem, z drugiej ostrzem,zapieczętowana księga zaklęć
Majątek: 1280 krwawych smoków.
Umiejętności: Znikanie w Tłumie, Zielarstwo, Warzenie Trucizn, Rozbrajanie, Magia w Walce
____________________________________________________________________________

Magia:
Ogień: Manipulacja Ogniem, Błędny Ognik, Smoczy oddech, Fala Ognia
Woda: Manipulacja Wodą, Fala lodu, Wodne Więzienie
Powietrze: Powiew Burzy, Piaskowa Zamieć, Całun Mgły
Iluzja: Powielenie, Zniknięcie, Koszmarna Rzeczywistość
Magia Krwi: Krwawa Furia, Piekielne Dłonie, Wyssanie Życia

Offline

 

#3 2012-12-26 00:00:27

 Daimon

MG Cienia

Zarejestrowany: 2011-03-04
Posty: 170
Rasa: Człowiek/Krwawy
Profesja: Krwawy Mag
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach

Re: Taktyki Broni

Poziom III

Rapiery - O rapierach mówi się, że są bronią dla bogatych i nie umiejących trzymać normalnego miecza. Nic bardziej mylnego. Pomimo cienkiego ostrza, rapier w rękach wprawnego szermierza jest bardziej zabójczy od miecza. Znaczy w Twoich rękach rzecz jasna.

Sejmitary - Sejmitary podobnie jak rapiery są specyficzna bronią. Ich elokwencja tkwi w ich zakrzywionym ostrzu. Wielcy wojownicy jednak nie sięgają po tę broń, chociaż sam nie wiem czemu. Jak dla mnie nie wiedzą co tracą.

Katana - Katany są rzadkością w dzisiejszych czasach. Jednak dobry mistrz, znający tajniki tej broni niema sobie równych na polu walki. Podobno najlepszymi mistrzami katany byli Elfi Mistrzowie. Ale kto powiedział że i ty nie możesz zostać jednym z nich.

Młoty bojowe - Skoro wiesz już, że młotek służy do czegoś więcej niż pracy przy kowadle, to opanuj ten rodzaj młotów. Są zazwyczaj lżejsze i bardziej odporne na zniszczenia. Jednak ich opanowanie jest sztuką samą w sobie.

Długie łuki - Umiesz już strzelać z łuku super. A może tak zwiększymy dystans. Masz tu długi łuk zrób z niego użytek chłopcze. Dzięki tej broni nie straszne są Ci dalekie dystansy. Chociaż jej wielkość nie zawsze jest komfortowa.

Kusze samopowtarzalne - Narzekają ludziska na wolne tępo ładowania kuszy. Niech no zobaczą jak miotasz bełty z tego cudu. Tylko najlepsi umieją wyczuć czułe mechanizmy tych kusz i zadbać o nie. Za co kusza odpłaca im ładną serią trafiającą we wroga.

Dmuchawka - Synku co mówisz. Że tą małą strzałeczką cię nie skrzywdzę. Poczekaj aż cię zakuje to pogadamy. Broń dość dziwna dla większości ras jednak mająca swoje zalety, zwłaszcza w połączeniu z trującymi strzałkami. Trzeba tylko pamiętać, żeby się nie zaciągać bo może zaboleć.


Imię: Daimon
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach
Rasa: człowiek z rasy Krwawych
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 124 lata(wygląd 34 lata)
Znak Gwiezdny:Wieża
Wygląd: Wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna. Jego szare oczy są pełne cierpienia i bólu jaki przeżył w swym długim życiu. Pomimo swego młodego wyglądu ma już swój wiek, który znają tylko nieliczni. Zwykle nosi lekką czarną zbroję zakończoną tuniką za kolana. Lewą ręka do łokcia skrywa pod bandażem ukrywającym rany odniesione w walce. Wielu widząc go, uważa że jest demonem który powrócił na ten świat by nieść zagładę i śmierć.
____________________________________________________________________________

Profesja: Krwawy Mag.
Ekwipunek: lekka czarna zbroja zakończona futrem przy szyi i tuniką za kolana, broń-kostur zakończony z jednej strony czerwonym kryształem, z drugiej ostrzem,zapieczętowana księga zaklęć
Majątek: 1280 krwawych smoków.
Umiejętności: Znikanie w Tłumie, Zielarstwo, Warzenie Trucizn, Rozbrajanie, Magia w Walce
____________________________________________________________________________

Magia:
Ogień: Manipulacja Ogniem, Błędny Ognik, Smoczy oddech, Fala Ognia
Woda: Manipulacja Wodą, Fala lodu, Wodne Więzienie
Powietrze: Powiew Burzy, Piaskowa Zamieć, Całun Mgły
Iluzja: Powielenie, Zniknięcie, Koszmarna Rzeczywistość
Magia Krwi: Krwawa Furia, Piekielne Dłonie, Wyssanie Życia

Offline

 

#4 2012-12-26 12:54:35

 Daimon

MG Cienia

Zarejestrowany: 2011-03-04
Posty: 170
Rasa: Człowiek/Krwawy
Profesja: Krwawy Mag
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach

Re: Taktyki Broni

Poziom IV

Mistrz Mieczy - Długie lata treningów i nieustannych walk na miecze przyniosły rezultat. Niema bardziej doświadczonego wojownika w tej dziedzinie od Ciebie.

Mistrz Toporów - Rąbałeś, rąbałeś tym toporem i co. Mówisz że jesteś w stanie przepołowić wykałaczkę? Brawo. Mistrzowie Topora są artystami w swej broni, przestaje mieć znaczenie czy walczą toporem drwala czy obosiecznym ostrzem na smoki i tak czynią straszne zniszczenia.

Mistrz Młota - Mało kto widział prawdziwego mistrza Młota. Jednak ty nim jesteś. Kowal używa swego młota do nadania zbroi lub broni kształtu, ty robisz to samo tyle, że na placu boju. Każdy kto widzi co wyczyniasz ze swym orężem zaczyna się zastanawiać czy warto się zbliżać do Ciebie.

Mistrz Noża/Sztyletu - Mówi się, że najlepszymi nożownikami są Zabójcy Cieni. Cóż twoje umiejętności znaczą o czymś zupełnie innym. Każdy kto widział co robisz ze swym noże zastanawiał się czy to magia czy zwykły fart, że jeszcze sobie palców i kończyn nie poobcinałeś.

Mistrz Łuku - Strzelasz ze swego łuku. Następną strzałą przebijasz wroga po czym naciągasz ją na łuk i trafiasz drugiego. Tylko najbardziej wprawni łucznicy i zwiadowcy zasługują na to miano. Nie wystarczy celnie strzelać by zostać Mistrzem. Gdy złapiesz strzałę wroga i mu ją oddasz ze swego łuku wtedy możesz się tak tytułować.

Mistrz Kostura - Wojownicy się z Ciebie nabijają widząc Twą broń. Ich miny miękną gdy tylko zobaczą cię w działaniu. Szybkość z jaką używasz tej prostej broni czyni z Ciebie niebezpiecznego przeciwnika. Nikt już nie powie Ci więcej, że twój kostur to broń pasterzy.


Imię: Daimon
Przydomek: Tańczący na Zgliszczach
Rasa: człowiek z rasy Krwawych
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 124 lata(wygląd 34 lata)
Znak Gwiezdny:Wieża
Wygląd: Wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna. Jego szare oczy są pełne cierpienia i bólu jaki przeżył w swym długim życiu. Pomimo swego młodego wyglądu ma już swój wiek, który znają tylko nieliczni. Zwykle nosi lekką czarną zbroję zakończoną tuniką za kolana. Lewą ręka do łokcia skrywa pod bandażem ukrywającym rany odniesione w walce. Wielu widząc go, uważa że jest demonem który powrócił na ten świat by nieść zagładę i śmierć.
____________________________________________________________________________

Profesja: Krwawy Mag.
Ekwipunek: lekka czarna zbroja zakończona futrem przy szyi i tuniką za kolana, broń-kostur zakończony z jednej strony czerwonym kryształem, z drugiej ostrzem,zapieczętowana księga zaklęć
Majątek: 1280 krwawych smoków.
Umiejętności: Znikanie w Tłumie, Zielarstwo, Warzenie Trucizn, Rozbrajanie, Magia w Walce
____________________________________________________________________________

Magia:
Ogień: Manipulacja Ogniem, Błędny Ognik, Smoczy oddech, Fala Ognia
Woda: Manipulacja Wodą, Fala lodu, Wodne Więzienie
Powietrze: Powiew Burzy, Piaskowa Zamieć, Całun Mgły
Iluzja: Powielenie, Zniknięcie, Koszmarna Rzeczywistość
Magia Krwi: Krwawa Furia, Piekielne Dłonie, Wyssanie Życia

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-beyblade.pun.pl www.imir2010.pun.pl www.shinobi-rpg.pun.pl www.gaudiumforum.pun.pl www.invinoveritas.pun.pl