MG Cienia
Poziom I
Podwójne Uderzenie - jesteś tak wprawnym wojownikiem, że potrafisz zaatakować drugi raz zanim Twój przeciwnik w ogóle się zorientuje. Po tym ataku jedna robi się krótka luka w obronie.
Silny Cios - jest to mocne uderzenie mające na celu powalenie przeciwnika, lub jego rozpłatanie. Jednak taki cios ma jeden minus odsłaniamy się dla wroga na jakiś czas.
Cios Tarczą - wprawni wojownicy potrafią swoją tarczą zadać tak samo potężne obrażenia jak bronią białą. Atak ten powoduje odrzucenie przeciwnika do tyłu, przy jednakowym zadaniu obrażeń.
Walka Dwiema Broniami - Walczyć jedną bronią z wprawą jest wyczynem, ale opanować walkę przy użyciu dwóch broni jest już sztuką. Wprawni wojownicy posługujący się dwoma orężami sieją postrach na polu walki. Nigdy nie wiesz z której padnie cios - czyż nie?
Magia w walce - Walczyć i jednocześnie czarować? Kto słyszał o podobnym nonsensie. Każdy przecież wie, że rzucanie zaklęć wymaga skupienia, a jak tu zachować skupienia gdy w okół szaleje bitwa. Jednak ty to potrafisz. Jęki ranny i zabitych nie robią na tobie wrażenia. Walczysz swym orężem by po chwili cisnąć w wroga kulą ognia. Jednak pamiętaj nie każde zaklęcie możesz rzucić w ten sposób.
Celny strzał - Skupiasz się, napinasz cięciwę swego łuku i trafiasz. Dokładnie tam gdzie chcesz. Może w główkę od igły nie trafiasz, ale trafienie przeciwnika w rękę czy stopę nie stanowi dla ciebie problemu. O ile uda Ci się skupić na celu.
Offline
MG Cienia
Poziom II
Szybka kontra - Zamiast atakować na oślep swą bronią, czekasz cierpliwie na błąd przeciwnika. Gdy tylko wróg się odsłoni przystępujesz do błyskawicznego ataku i już jest po walce. Nad siłę preferujesz spryt, kto powiedział, że walka zawsze musi być otwarta.
Grad ciosów - Zasypujesz swojego przeciwnika serią zabójczych ciosów, które jest trudno sparować bądź ich uniknąć. Jednak musisz pamiętać, że takie atakowanie nie może trwać wiecznie. Mimo wszystko takie drapieżne ataki są męczące.
Przyszpilenie - Strzelając z łuku jesteś wstanie przyszpilić wroga do powierzchni, aby go unieruchomić w ten sposób. Czy to będzie ściana czy podłoga, zawsze jesteś w stanie oddać strzał który chociaż na chwilę spowolni bądź zatrzyma wroga.
Rozpłatanie - Do użycia broni dwuręcznej potrzeba krzepy, ale czemu by nie przełożyć tej siły na atak sam w sobie. Gdy zadajesz ten śmiertelny cios jesteś wstanie przepołowić wroga na pół, lub jego tarczę. Pamiętaj jednak, że po czymś takim broń lubi się zablokować w tym w co weszła
Podwójny rzut - Gdy już umiesz rzucać tymi swymi nożami, czemu by nie rzucać kilkoma na raz. W końcu masz dwie ręce. Z tą umiejętnością jesteś w stanie jednocześnie rzucać z obu rąk. Jeszcze trochę wprawy a zaczniesz rzucać stopami - to dopiero był by widok.
Offline
MG Cienia
Poziom III
Seria zabójstw - Cięcie pierwszego wroga, płynne pchnięcie drugiego i podcięcie trzeciego. Tak się wykonuje serie zabójstw. Pamiętaj jednak, że jak się za wahasz to już po tobie. A i jeszcze jedno - nie bądź za pewny siebie w tym. Zawsze znajdzie się wróg który uniknie twego ostrza.
Młot kowala - Długie lata pracy przy kowadle, bądź lata spędzone z młotem wojennym sprawiły, że twe uderzenia miażdżą najtwardsze pancerze. W zadanie tego ciosu wkładasz całą swą wściekłość i siłę, co kończy się strzaskanymi kośćmi lub połamanymi pancerzami.
Rzut oburącz - Ci co rzucają nożami nie wiedzą co to znaczy trafić wroga. Gdy tylko rzucisz swym mieczem dwuręcznym wróg leci jak szmaciana lalka, po tym jak ostrze go dosięgnie. To jet dopiero widok czyż nie. Dzięki tej zdolności potrafisz celnie rzucać bronią dwuręczną. Pamiętaj jednak, że Ci od noży potrafią mimo wszystko rzucać dalej.
Seryjny strzał - Prawdziwy łucznik potrafi szybko i sprawnie wystrzelić masę strzał. No może nie masę, ale i tak 3 do 4 strzał pod rząd robi swoje, a dodając do tego celne oko strzelca to nie zawsze wszystkie strzały muszą trafić w jeden cel lub go zabić.
Odbicie tarczą - Gdy wróg szarżuje na ciebie pozostaje Ci jedno. Zasłonić się tarczą i w odpowiednim momencie jej użyć do odbicia wroga, lub jego ataku. Tego nikt się nigdy nie spodziewa. No dobra może i się spodziewa, ale i tak efekt zawsze jest.
Młyn - Gdy zaczynasz kręcić swą bronią, wróg zaczyna się wycofywać. Młynki w twoim wydaniu są zarówno zabójcze gdy kręcisz je nad głową, przed sobą czy nawet za plecami to i tak efekt finalny jest dostatecznie zabójczy.
Szybkie rzucanie - Jednym nożem umiesz już rzucić, dwoma też a co zrobisz gdy wrogów jest więcej niż dwóch? Wtedy musisz polegać na swojej szybkości działania. Krótko mówiąc im szybciej dobędziesz noży tym szybciej nimi rzucisz. A trafienie to już inna bajka.
Offline
MG Cienia
Poziom IV
Seria ciosów tarczą - Nabrałeś takiej wprawy w używaniu swej tarczy, że jest wstanie zastąpić Ci oręż. Mało kto jest wstanie tak precyzyjnie posługiwać się tarczą w walce jak ty. Jesteś w stanie zadać do 3 ciosów swą tarczą, a każdy z nich będzie bardziej miażdżący dla wroga od poprzednich.
Powalająca strzała - Siła z jaką twoja strzała trafia we wroga jest tak silna, że ten się przewraca i leci do tyłu. Istnieje nawet możliwość, że strzała przejdzie na wylot i trafi drugiego wroga.
Taniec w walce - Twe ruchy są tak pełne gracji i wdzięku, że mógł byś zostać wzięty za tancerza. Jednak twoją partnerką jest twe wierne ostrze, które przecina powietrze niczym świst wiatru. Taktyka ta najlepiej się sprawdza w połączeniu z broniami takimi jak: rapier, sejmitar, katana, miecz jednoręczny, szpada. Niestety nie jest to tak owocne jeśli używać mieczy czy toporów ciężkich bądź dwuręcznych.
Łamacz mieczy - Twa znajomość oręża jest zaskakująca. Używając swego młota jesteś wstanie całkowicie złamać broń przeciwnika. Wręcz ją zniszczyć, by następnie zadać celny cios przeciwnikowi gdy ten jest zaskoczony tym co się stało.
Offline